środa, 7 grudnia 2016

3.Porwanie , okup i odnalezienie

W tym samym czasie Adam siedząc na komendzie co chwile do mnie dzwonił , za 1..2..4 razem sygnał był niestety za 5 już nie , osoba która mnie porwała wyłączyła mój telefon. Minęła godzina 8:10 do naszego biura wszedł Kubis 
Gdzie jest Maria ? - spytał 
Nie wiem szefie , ma wyłączony telefon - odpowiedział Adam 
W tym momencie do Adama zadzwonił mój ojciec 
Tak słucham - powiedział Adam 
Adam z tej strony tata Marysi , wróciliśmy do domu i samochód Marysi był otwarty obok były ślady wleczenia , boje się ze ktoś ją porwał - opowiedział mój tata
Dobrze zaraz tam będę niech Pan nic nie rusza - rzekł Stasiak 
Co się stało ? - spytał Kubis 
Marysia prawdopodobnie została porwana - odpowiedział Adam 
Bierz Bolka i jeździe tam , ja zawiadomię Paulinę i Walczaka i dojadą do ciebie - powiedział 
Dobrze - rzekł Stasiak
Adam i Bolek wybiegli z komendy , wsiedli do auta Stasiaka i pojechali pod mój dom , tam Bolek zabezpieczał ślady stwierdził ze zostałam porwana , po 10 minutach na miejsce dotarła Paulina i Kuba 
Co się stało ? - zapytała Paulina 
Marysia została porwana - odpowiedział Adam 
Na miejscu mojego porwania zostały wszczęte moje poszukiwania , w tym samym czasie u mnie . Obudziłam się w jakiejś kamienicy czy coś podobnego bo było staro , śmierdziało . Po chwili zobaczyłam dwie osoby w kominiarkach 
Ooo widzę że Pani Przybylska się obudziła - powiedział jeden z nich 
Czego chcecie ? - spytałam 
Dowiesz się w swoim czasie - odpowiedział drugi 
Numer do Stasiaka dawaj !! - krzyknął 
Podałam jego numer , nie wiedziałam kto to i czego od nas ... ode mnie chce. Adam wraz z Kubą i Pauliną wracał na komendę gdy nagle zadzwonił jego telefon , Adam odebrał na głośnomówiący 
Stasiak słucham - powiedział 
To słuchaj , mamy twoją panienkę - odpowiedział porywacz
Zostawcie Marysie w spokoju - rzekł Adam 
Nie ty tu dyktujesz warunki , zobaczymy jak bardzo Przybylska jest dla ciebie ważna , 100 tysięcy do jutra inaczej dostaniecie ją w kawałkach - odparł porywacz 
Porywacz się rozłączył 
Musimy zebrać te pieniądze - powiedział Kuba 
Wiem - odparł Stasiak 
Kurwa , ale kto to moze być - rzekła Paulina 
Nie wiem Paulina - odpowiedział Adam 
Po 10 minutach dotarli na komendę , tam Kubis wezwał naradę. 
Mamy poważną sprawę , porwanie policjantki , musimy to dobrze rozegrać by Adamowi ani tym bardziej Marii nic się nie stało - powiedział Kubis 
Wieczorem w dniu porwania Adam dostał smsa z dokładnymi wytycznymi co do przekazania okupu. Okazało się że przekazanie ma być o 8:00 rano , Stasiak od razu zadzwonił do Kubisa 
Szefie dostałem smsa przekazanie okupu ma być jutro o 8:00 rano - powiedział Adam 
Dobra zwołuje wszystkich na komendę na już - odpowiedział Kubis 
Wszyscy na komendzie pojawili się najszybciej jak tylko mogli , obgadanie szczegółów dotyczących przekazania okupu trwały do 1:00 w nocy , wszyscy spali na komendzie , spali do dużo powiedziane bo każdy myślał o tym co stanie się o 8:00 ... Wybiła godzina zero , punktualnie o 8:00 Adam pojechał na stare ruiny kamienicy w której byłam przetrzymywana. 
Gdzie jest Marysia ? - spytał Adam 
Masz kasę ? - spytał porywacz 
Mam , gdzie jest Marysia ? - odpowiedział Stasiak 
Po chwili drugi porywacz wyszedł , ja szłam obok niego ledwo na nogach 
Marysia !! - krzyknął Adam 
Żuć torbę , zabierzemy odjedziemy a Przybylska będzie wolna - powiedział porywacz 
Tak też zrobili , zabrali torbę wsiedli do auta i odjechali , oczywiście dostali ogon ... Adam natychmiast gdy tylko było to możliwe podbiegł do mnie. Byłam ledwo przytomna , po chwili zabrała mnie karetka. Obudziłam się po 2 dniach , w sali zobaczyłam Adama 
Obudziłaś się - powiedział Adam 
Miło cię widzieć - odpowiedziałam 
Jak się czujesz ? - spytał
Nawet dobrze - odparłam 
Przyszedł do mnie lekarz , zbadał mnie ... Okazało się ze mam złamane dwa żebra , niby nic ale okropnie bolało. Ze szpitala wyszłam po tygodniu , odebrał mnie z niego mój tata. 


10 komentarzy:

  1. Świetne!!! Każdego dnia czekam do 18 na nowe opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ♥
    Pozdrawiam,
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opowiadanie. Pozdrawiam Sandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega opowiadanie
    Czekam niecierpliwie na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa czytelniczka melduję się ^^
    Blog super, o moim ulubionym serialu ❤ czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  7. Super opowiadanie dziś tez będzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej bardzo fajne opowiadanie. Już nie mogę się doczekać kolejnego. Pozdro Paulina

    OdpowiedzUsuń